Projektbeskrivelse

Harris Tegl kommunikation om den grønne omstilling

Harris Tegl er en virksomhed, der tager den grønne omstilling alvorligt og hele tiden arbejder på at finde på bedre alternativer til deres produkter. Dette kommer nu til udtryk i deres kommunikation via sociale medier og fagblade som følge af en grundig kommunikationsplan og eksekvering på denne.  

Det kan være svært at kommunikere om de tiltag, man foretager sig, for at forbedre sin virksomheds klimaaftryk. Især i byggebranchen hvor mange aktører er uheldige at ende ud i greenwashing-fælden. Dette sker dog oftest grundet en manglende forståelse af lovgivningen på området.  

Harris Tegl har dog ingen intentioner om at blive beskyldt som greenwasher, og de har derfor outsourcet deres kommunikation, så de er sikre på, at alt de kommunikerer, er rigtigt formuleret og troværdigt.  

Dette kan Stefan garantere, da han har arbejdet indgående med klimakommunikation i form af blandt andet workshops, oplæg og 1-1 sparring.  

Læs mere om de medvirkende