Projektbeskrivelse

Corona-pandemien har betydet, at Christianskirken i Aarhus har måtte vinke farvel til mange af sine frivillige.

Kirken står derfor nu i en situation, hvor der i høj grad er brug for flere frivillige hænder.

Anika Thorø Weber har derfor udarbejdet en videokampagne, som dels kan bruges i kirkens netværk, på sociale medier og i forbindelse med gudstjenester. Kampagnen tæller også en trykt flyer og en portal på hjemmesiden, hvorfra det er let at melde sig som frivillig.

Video er lavet i samarbejde med fotojournalist Kim Frost. Flyer er lavet i samarbejde med grafisk designer Camilla Helms.

Christianskirken er en af landets største folkekirker målt på menighed. Anika Thorø Weber har også tidligere rådgivet kirken og produceret øvrig kampagnemateriale.

Den daglige leder af kirken, Martinus Langer Nielsen, siger følgende om det løbende samarbejde:

“Anika er professionel i sin tilgang til tingene. Hun er kreativ og hurtig til at komme med gode løsningsforslag til kommunikationsopgaver. Hun er en frisk pige, der er nem at arbejde sammen med”.

Læs mere om de medvirkende